Obchodné podmienky
Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa
vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona, zákona č.
22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č.
128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany
spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.
284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona o ochrane
spotrebiteľa pri zásielkovom predaji.
Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
1. Zmluvné strany:
Predávajúci:
DARMON s.r.o., Oddiel: Sro, Číslo vložky: 179502/B
IČO: 56354525
DIČ: 2122281183
Nie som platca DPH
so sídlom: Hrudky 1990/14, Chorvátsky Grob, 900 25, Slovenská republika
Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
kontaktné údaje:
email: machruj@gmail.com
(ďalej len "predávajúci")
Kupujúci:
Fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstupuje do obchodného vzťahu s
predávajúcim, odoslaním objednávky cez tento internetový obchod.
Objednávanie
2.1 Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne:
a) prostredníctvom nákupného košíka na tejto web stránke.
2.2 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
2.3 Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci emailom. Všetky potvrdené objednávky sú záväzné!
2.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.
2.5 Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín od
objednania tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť cez
správu, ktorú pošle predávajúcemu na machruj@gmail.com . Po
overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci
kupujúcemu storno objednávky. V
prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle
peniaze späť na bankový účet Kupujúceho do 3 dní.
2.6 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné
zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti
uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné
riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť
objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne
uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť.
3. Ceny
3.1 Predávajúci nie je platcom DPH.
3.2 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.
4. Platby
4.1 Platiť za tovar môže kupujúci prevodom na účet predávajúceho na
základe odoslanej objednávky. Túto platbu môže kupujúci uskutočniť
nasledovne:
a) prevodným príkazom zo svojho účtu,
4.2 Platba je možná iba v EUR.
4.3 Daňový doklad (faktúru) v tlačenej podobe prikladá predávajúci k tovaru.
5. Dodacie podmienky
5.1 Tovar bude vyexpedovaný do troch týždňov po úhrade objednávky.
5.2. V prípade akýchkoľvek zmien je predávajúci povinný informovať
zákazníka a dohodnúť sa na zmene termínu dodania, s ktorými bude
zákazník súhlasiť.
6. Doručenie tovaru
6.1 Predávajúci zabezpečuje dopravu prostredníctvom zvoleného spôsobu zo strany Kupujúceho.
6.2 Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
6.3 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
6.4 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim.
6.5 Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného
tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené
prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši
predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd
prepravcom.
7. ODSTÚPENIE OD VYBAVENEJ OBJEDNÁVKY
7.1 Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu
odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona "od kúpnej zmluvy", ak už
kupujúci prevzal tovar) do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
7.2 Tovar na vrátenie musí byť:,
a) nepoškodený,
b) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie, ...).
7.3 Ak sa kupujúci rozhodne vrátiť tovar podľa bodu 7.1 týchto Obchodných podmienok, je povinný:
a) kontaktovať predávajúceho so žiadosťou o odstúpenie od vybavenej
objednávky, uviesť číslo objednávky (variabilný symbol), dátum kúpy a
číslo svojho účtu pre vrátenie peňazí,
b) zaslať tovar naspäť na adresu predávajúceho - tovar sa odporúča
poslať doporučene, poistený, s označením krehké a použiť vhodné balenie,
aby počas prepravy nedošlo k akémukoľvek poškodeniu, či zníženiu
kvality samotného tovaru (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo
poškodenie tovar
c) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie, ...).
7.4 Po splnení podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Obchodných
podmienok a po obdržaní vráteného tovaru je predávajúci povinný:
a) prevziať tovar naspäť,
b) vrátiť kupujúcemu v lehote najneskôr 14 dní odo dňa odstúpenia od
vybavenej objednávky cenu zaplatenú za tovar. Cena za poštovné, ktorú zákazník uhradil za doručenie a vrátenie tovaru mu preplatená nebude.
7.5 V prípade nesplnenia niektorej z podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3
týchto Obchodných podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od
vybavenej objednávky a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho naspäť.
8. Záruky a reklamácie
8.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho
tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho
zákonníka a osobitnými predpismi.
8.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode
predávajúceho je 24 mesiacov. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za
vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (faktúra).
8.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí)
spôsobené používaním alebo nesprávnou manipuláciou s tovarom
(umiestnenie v nevhodných podmienkach, o ktorých je kupujúci poučený
održaním informačného letáku, ktorý je priložený k tovaru). Podmienky
používania (údržba machových dekorácií) sú tiež uvedené v poslednom
odstavci týchto Obchodných podmienok.
8.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý,
mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry. Kupujúci je povinný spolu s
tovarom zaslať aj popis vady.
8.5 Postup reklamácie
8.5.1. Čo najskôr nás informovať správou o chybe výrobku na náš email: machruj@gmail.com. Následne zákazník obdrží pokyny akým spôsobom a na akú adresu má povinnosť výrobok odoslať.
9. Záverečné informácie
9.1 Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva Okresné riaditeľstvo PZ Bratislava a Slovenská obchodná inšpekcia, Bratislava.
9.2 Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté
na ich základe sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej
republike.
10. Údržba machových produktov
Machové obrazy či produkty výrobcu mach.ruj sú určené pre umiestnenie
len do interiéru, nie je možné ich vystavenie priamym poveternostným
vplyvom ako dažďu či vetru.
Stabilizovaný mach je vhodné udržiavať v interiérových priestoroch s vlhkosťou medzi 40-65% .
Pokles tejto vlhkosti pod úroveň 40% môže spôsobiť, že:
• mach je na dotyk tvrdší alebo tvrdý, a v tomto prípade môže dôjsť k jeho nezvratnému poškodeniu,
• stvrdnutie machu nijakým spôsobom neovplyvňuje jeho kvalitu nakoľko
ide o prirodzenú reakciu na okolitú vlhkosť vzduchu, vlhkosť je možné
navrátiť machu umiestnením do vlhkejšieho prostredia,
• po obnovení odporúčanej a vhodnej vlhkosti sa jeho pružnosť a odolnosť vráti do pôvodného stavu,
• mach sa nesmie za žiadnych okolnosti polievať, zastrihávať, kropiť vodou, ani zvlhčovať pomocou rozprašovača vody.
Taktiež nie je vhodné prekračovať odporúčanú vlhkosť, pretože to môže
spôsobiť tvorbu plesní a tým znehodnotiť machovú dekoráciu či výrobok.
Odporúčame umiestňovať výrobky mimo priameho slnečného žiarenia, dosahu sálavého tepla (krb, radiátor).
V Bratislave, dňa 01.10.2024